Sabahattin Ali nin belki de en güzel kitabı insanın içindeki çelişkileri çok iyi yansitmis,okuduktan sonra sanki yabancı bir yazar yazmış gibi hissediyorsunuz
Nedense kitabın içine bir türlü giremedim. Belki de kendimi veremedim. Herkesin bu kadar beğenisini toplayan bir kitaba odaklanamadığım için üzülüyorum aslında...