Merhabaaa :)
Bugün yine benim moderatörlüğümde, @ebrarsbookworms ile okuduğumuz bir kitapla geldim…
Ahmet Kılıç ’ın kaleme aldığı, Nar Genç yayınlarından çıkan #Gecenin Kraliçesi kitabı beklentimin çook üstünde çıktı ve bu beni inanılmaz mutlu etti.
Bir ülke düşünün; her mevsimin bahar olduğu, çiçeklerin hiç solmadığı, halkının daima sevecen, güvenilir, neşe ve huzur dolu olduğu, çevrelerindeki insanları kendilerinden daha çok düşündükleri; hayvanların sokaklarında özgürce dolaşabildiği, dükkanlarında güzel duygular ve anılar gibi şeylerin satıldığı bir ülke…
İşte Küçük Ülke tam da böyle bir yer. Küçük Hanım ve ailesi bu ülkeye taşındıklarında, günleri huzur ve neşeyle geçer. Ta ki, iki yıl sonra, içinde kötü duygular barındıran bir kadın, yanında getirdiği kişilerle birlikte ülkenin yönetimini ele geçirene dek… Artık ülkeye bahar gelmiyor, çiçekler açmıyor, hayvanlar özgürce dolaşamıyor, insanlar günden güne daha da mutsuzlaşıyordur… Küçük Hanım’ın bu değişime boyun eğmeye hiç niyeti yoktur ve ülkesini eski neşesine kavuşturmaya kararlıdır. Peki ama küçücük bir kız çocuğu bunu nasıl başarabilir ki? :(
Başta da dediğim gibi kitap beklentimin çok üstündeydi ve inanılmaz güzeldi. Yazarın kurduğu evren yediden yetmişe herkesi içine çekebilecek kadar özel ve rengarenkti. Ayrıca kusursuz bir anlatımı olduğunu da söylemeliyim. Kaleminde tek bir kusur bulamadım, şahaneydi. Kitabı ilk elime aldığımda türünden emin olamamıştım. Hâlâ da pek emin sayılmam ama masal tadında fantastik bir kitap diyebiliriz sanırım. ;) Her yaşta okura önerimdir. Ben gerçekten çok sevdim ve sizin de çok seveceğinize eminim.