Şeytanı Görmek Mi?
9/10
·519 syf.··
Beğendi
·
2021 3. kitabı
Jean Christophe Grange'den yine çok güzel bir kitaptı. Siyah Kan ile beraber tepeye yerleşti benim için. ......Spoiler içermez...... İlk 150 sayfada gerçekten sıkıldığımı itiraf etmeliyim. Ama bu duruma Grange'in kitaplarından alışıktım. Zira yazar detaylı karakter analizleri yapmayı, karakterlerin geçmişlerine değinmeyi ve giriş öğeleri üzerinde ayrıntılı biçimde durmayı seviyor. Nitekim bu yaptığı kitabın ilerleyen kısımlarında o evrene daha kolay girebilmenizi hatta orada yaşayabilmenizi sağlıyor. İlerledikçe iyice açılan ve gerçekten saran bir kurgusu var. Son 100 sayfayı nefes almadan okudum. Adeta o heyecanı hissettim çünkü. Kitap genel olarak Mathieu isimli karakterimizin arkadaşından aldığı kötü bir haber üzerine gelişiyor. Olayın sebebini öğreneyim diye yola çıkan kahramanımız kendini bir cinayet şöleninin ortasında buluyor. Kitabı okumayı düşünenler için şunu belirtmeliyim ki eğer ağır kitaplardan hoşlanmıyorsanız çok size olduğunu düşünmüyorum. Beklentiniz akıcılık tarafından ziyade olay kurgusu, karakterlerin düşünceleri ve varsayımları üzerine ise düşünmeden alınız. Kesinlikle öneririm. Tabi bazı içeriklerinden sebep 12-16 yaş aralığına öneremeyeceğim de bir kitap. Ben kendi adıma kitabı çok beğendim. Sağlam bir polisiye okuruyum diyorsanız size de öneriyorum. Kitabın sonunun yazarın Kaiken kitabına benzer bir gidişat içermesinin de ufak bir gönderme içermiş olabileceği kanaatindeyim. (Spoiler değil zira Kaiken'i okumuş dahi olsanız ancak kitap bitince anlayabilirsiniz.)
Polisiye / Gerilim
Şeytan YeminiJean-Christophe Grangé · Doğan Kitap · 20197,2bin okunma
·
17 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.