·280 syf.··Beğendi
···Okunma: 27 Nisan 2018 14:25 Daha önce okumaliymisim! Bunca zamandir nasıl olur da böyle bir kitabı okumadan yasamisim kendime kızıyorum. Kutuphanemin en bas kosesinde yer alacak bu kitap. Ne kadar zaman gecerse geçsin her açtığımda farklı şeyler katacagim kendime, buna gönülden inanıyorum. 1580 yillarinda yazmis oldugu bu kitap hâlâ gecerliligini koruyor, daha fazla söze gerek var mıdır bilmiyorum. Insani; kendini sorgulamaya, olayları sorgulamaya itiyor. Ve hayatınizin her anına dokunuyor Montaigne. Bir kitap ikinci kez okunur mu diye hep sorguluyordum kendimi.Fakat konu Montaigne ise kesinlikle! Eminim her okumada cok daha fazla seyler katacagim kendime. Okumanizi her ne kadar siddete karsiysam da siddetle tavsiye ediyorum! :) Ve cevirinin de hakkini vermek gerektigine inanıyorum. Ceviri muazzamdi, Türkiye is Bankası yayınları, teşekkürler böyle değerli bir bas yapıtı bu kadar muazzam bir sekilde bizlere sunduğunuz için. :)