tutkulu ve takık bir aşk
Puan vermedi·68 syf.··
Beğendi
·
2021 1. kitabı
Bana göre baştan sona paranoyak bir aşk hikayesi karşılıksız aşk paranoyaklıktan başka birşey olamaz saplantılı aşkından dolayı sevdiği adama bile kızamayıp Tanrı’ya küsen, her şeyin sebebini Tanrı olarak gören bir saplantılı aşık bir kadın hemen bitirdim kitabı 1 günde bitecek bir kitap kitabın sonu harikuladeydi “Sana, beni asla tanımamış olan sana...” sanırım bu alıntı bile kitabın en büyük özeti Bir insan nasıl bu kadar büyük bir sabırla kendisini tanımayan bir adamı onca sene sıfır umutla sever Çocukluğunu hatta çocuğunu yoksayarak bu nasıl bir Sabır kitap adının hakkını da veriyor gerçekten bilinmeyen bir kadının mektubu kadın binbir türlü fedakarlık yapıyor bekliyor benliğini hiçe sayıyor Ben asla bu kadın gibi davranmazdım Hayattaki en sinir bozucu şeylerden birisi birinin seni yok sayması bence beni yok sayanı öldü sayarım . Görmezden gelen insanlara yol veririm Nereyi görmek isterlerse görebilirler. Adı her ne kadar aşk olsada o adamın o kadını onca seye ragmen hatırlamıyor olması çok gerginlestiriyor insanı.Hatta sinirini bozuyor onun yani sıra adı verilmeyen bu ünlü yazarı ciddi anlamda çok merak ettim hatta kendimi bu yazarın Stefan Zweig olabilir düşüncelerinden alıkoyamıyorum yazar Stefan Zweig intihar edip ölüyor ve intihar etme sebebi bilinmiyormuş acaba olabilir mi neyse paranoyak bir aşk hikayesi Keske adam mezarına gidip onu çok sevdiğini söyleseydi sonu daha iyi biterdi benim icin . "Kimdim ki ben senin gözünde? Yüzlercesi arasından sadece birisi, sonrasız sürüp giden bir zincirde tek bir serüven halkası." Sen, beni asla, asla tanımayan, bir su birikintisinin yanından geçercesine yanımdan geçip giden, bir taşa basarcasına üstüme basan, hep, ama hep yoluna devam eden ve beni sonsuz bir bekleyiş içerisinde bırakan sen, kimsin ki benim için?"
Edebiyat
Bilinmeyen Bir Kadının MektubuStefan Zweig · Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları · 2022266,9bin okunma
·
9 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.