Puan vermedi·424 syf.····Okunma: 26 Nisan 2021 15:17 Okuduğum en ağır kitaplardan biriydi açıkçası. Anlaması güç ve yorucu, çok fazla bilgi içerikli ve bu yüzden de okuması epey meşakatli. Alanı felsefe olmayan kişilerin okuması pek de gerekli bir kitap değildir, ben de merakımdan dolayı başlamış bulundum. Çünkü burada insan doğasının teorisi ve kuramı var, Schopenhauer gibi yalın bir anlatım bulamazsınız.