Okuduğum ve izlediğim bilimkurgu eserleri arasında en sevdiklerimden birisidir. Böylesine akıcı ve çekici bir bilim kurgu romanına daha önce rastlamamıştım. Distopik atmosferi uzun uzun betimleyip okurun hayal gücüne balta vuran cümlelerden uzak bir eser. Daha önce bilimkurgu okumamış bir dostuma gönül rahatlığıla tavsiye edebileceğim bir kitap. İnsanın beyninde eşsiz sahneler canlandırıyor. Finali hem mutlu ediyor hem de üzüyor. Yazarın aynı kurgusal evrende yazdığı diğer hikayeleri okumak için cesaretim yok. Yazarın kurgusal evrenin aklımda canlandırdığımdan farklı olmasından endişe ediyorum. Okumuş bir arkadaşım varsa aydınlatabilir konu ile ilgili.