Aşk en büyülü tılsımdı ve bunu bozmaya hiç bir lanetin gücü yetmezdi.
Bunu biliyordu feyre etinden kemigine kadar ruhunun en derinliklerinde ki hislerine kadar biliyordu feyre
Tamlin için gelmişti ve aşk laneti yendi
Gerçekden çok güzel bı kitap sadece bazen çok detaya inmisler o kadar
Okurken sanki film izliyor gibi okudum zihnim de her an canlanirken heyecan dolu sayfaları çevirdim
Aşık olmak birini sevmek bir eve kapatıp onun prensesler gibi yaşatmak değildi
aşk özgürlüktü arkadaşlık tı savaştı feyre bunu biliyordu aslında tamlin ona sadece merhamet ediyordu sevmek bambaşka bir şeydi ve bunu kitabın sonlarına sonlarında 2. Kitap da Raysand
dan öğrenecekti
Okurken adete film izleyeceksiniz