·112 syf.··Beğendi
···Okunma: 21 Aralık 2016 11:32 Herkes herkesle dostmuş gibi...Sırf kitabın adı bile günümüz ilişkilerinin özeti gibi aslında. İçi başka dışı başka insanlar.Bu devir bize ne yaptı böyle???
Barış Bıçakçı okumak bana iyi geliyor. Daha önceki 2 kitabının ardından 'onlarla yarışamaz gibi' diye düşünerek başladım ama yine çok severek hemen bitiriverdim.
Kendini hayatın akışında kaybetmiş, kimi sığ kimi derin düşünceler içinde kaybolan sorgucular, iç seslerin eşliğinde, sert geçişlerle anlatılan pek çok insanın hayatlarına misafir olduk bu defa.