·592 syf.··Beğendi
···Okunma: 26 Nisan 2021 22:42 #okudumbitti
Gör Beni...
O ADAM’a minnetle...
Bu kitabı nasıl tanımlarım bilmiyorum. Kelimelere sığdıramıyorum.
Bu kitabın içinde kendisine ait bir şeyler bulamayan insan ‘yaşamamış’ insandır benim tabirimle.
‘ Gör Beni’ öyle bir roman ki; içinde yaradılış, felsefe, tarih, tutku ve her kelimesinde kalbinizde hissedeceğiniz derin bir -aşk- var. Asıl konusu saltanatın yıkılıp Cumhuriyetin kuruluşu olsa da içinde en eski uygarlıkların bile temellerini barındıran bilgilerle dolu bir gökkuşağı sunar size. Bu bilgi yelpazesinde soluklanmak istediğinizde de tanık olursunuz o büyülü aşka.
Kitaplığımda ayrı bir yeri olacak eserlerden. Mutlaka okumanızı tavsiye ederim.