İnsan doğar ve acı çekmeye başlar çünkü acılarla dolu bir eve doğmuştur. Hepimizin yaşamının bir şekilde yıpratıcı bir yanı var. Bazılarımız düşüncelerine, bazılarımız kendi çevresine şekil veremediği için istemediği ve düşlemediği şekilde yaşamak zorunda kalıyor. Kitabımızda da anlatmaya çalıştığım bu durumu, somut örneklerle gösteriyor. Sevgisizlik bazen bir dayatma olabiliyor ve insanlar bu duyguyu tanımadığı için ya gerçek sevgiyi bulamıyor ya da bulunca onu tanımıyor. Kaderinin onu götürdüğü yolda savrulup duruyor insan, belki de kaderini kendisi savuruyor. İçeriğin yanı sıra kitabın üslubu da yine çok güzel, sanki her şeye şahit olan üçüncü kişisiniz gibi bir anlatım sergilenmiş. Okumanızı tavsiye ederim, okurken kendinizden bir parça bulacağınızdan hiç şüphem yok.
#bilinmeyenkarakterokuyor