İki şehrin hikayesi...
Bu kadar sevilen ve çok okunan bir kitap olmasına şaşmamak gerek. Az önce bitirdim kitabı. Her karakter ayrı ayrı kendine has özellikler taşıyor. Olaylarda birbirleriyle o kadar bağlantılı ki.. Kitabı okurken " aa bu o muymuş" " hee şimdi oldu" " vaay bee" gibi tepkiler verdim.. Ama bu hikâyenin en sevdiğim karakteri Carton oldu... Son olarak Miss Pross sana çok teşekkür ediyorum.