Kitabı dün bitirdim. Elime aldığım ilk andan beri asla bırakamadım. O kadar muhteşem ki bittiğine çokça üzüldüm ... Kitapı hemen rafa kaldıramadım. İnternetten yorumlara bakayım derken bu uygulama ilişti gözüme . Benim ile birlikte aynı kitabı okumuş ve bir araya toplanmış insanlarla bir arada olmak , okurken aynı hisleri paylaştığımı görmek çok hoş bir duygu .