Yaşar Kemal'in "Kuşlar da Gitti" kitabını anımsattı bana. Zannedersem hepimiz kuşların bir daha gelmeyeceğinden korkuyoruz. Kuşlar, ağaçlar daha doğrusu tabiat bize bir ruhumuz olduğunu hissettiriyor. Belki de ruhumuzun kaybolup gitmesinden korkuyoruz. Olamaz mı?