Puan vermedi·80 syf.··Beğendi
···Okunma: 02 Mayıs 2021 14:38 İlk önce şunu demeliyim ki; kitap gerçekten çok etkileyici ve büyüleyiciydi. İlk defa bir kitap hakkında incleme yazmaya mecbur kaldım gibi hissediyorum. Kitab sizi istemsizce o acı çeken karaktere büründürüyor.
Bu öykü Aşkın, çaresizliğin ve bunların sonucunda acı dediğimiz duyguyu sonuna kadar hissettiriyor ve insanın gerçekte yaşadığı, buna benzer duyguları en derinlerden tutup çıkartıyor. Kitabın başını okurken ilk olarak sizi heycanladırıyor ve durmadan okumak istiyorsunuz, bu sefer ortasına geldiğinizde o, karaktere acıma ve çaresizlik hisse oluşuyor. Sona gelindiğinde ise insanın içini hüzün kaplıyor ve kitabın böyle adaletsizce bitmesine dayanamayıp isyan ettiriyor.