Açıkçası Salinger'ın kalemini beğendim farklı bir anlatış tarzı var. Kitabı sosyal medyada çok gördüğüm için alıp okuyayım dedim ama beklentilerimi karşılamadı açıkçası kitabın bir yerinde
"Bir kitabı okuyup bitirdiğiniz zaman, bunu yazan keşke çok yakın bir arkadaşım olsaydı da, canım her istediğinde onu telefonla arayıp konuşabilseydim diyorsanız, o kitap bence gerçekten iyidir"
Diyor ve kitap bitince gram sohbet edesim gelmedi yazarla. Gereksiz abartılmış bir kitap olarak düşünüyorum. Kitabın güzel yerleride var kötü bir kitap değil hatta sık sık baş karakterle aynı hissettiğim noktalar oldu. Daha iyisini beklerdim ama yakışmadı j.d salinger.