·72 syf.····Okunma: 04 Mayıs 2021 09:24 Bu kısacık kitap hakkında saatlerce konuşmak istiyorum. Zihnimde konuşulanları ise yazıya aktarabilir miyim, bilmiyorum. 12 mektup var kitapta. Bu sefer tek taraflı okumuyoruz. Karşılığı var mektupların. "Bu son olsun, yazma." diye biten mektuplar. Nemli gözlerle okuyup bitirmek güzeldi. Hayatın ayrı düşürdüğü iki insan... En güzeli de bu iki insanın bedenlere değil ruha aşık olması, şiir yazıp çiçek toplaması...