9/10
·352 syf.··
2021 31. kitabı
EF-SA-NE ! Öncelikle şunu söylemek istiyorum ben Tess Gerritsen hayranıyım kadının kaleminin mürekkebine sağlık diyorum ... Çoğu kitabını okuduğum ve sevdiğim için bunu da seviceğimi düşünmüştüm ve bu kadar yoğunluğumda 3-4 günde bitirdim diyebiliriim :,) ve size tavsiyem bu kitabı okurken “””dream is destiny ~ No clear Mind “””” dinleyin çok iyi gidiyor
Ruhundaki Zehirle YüzleşTess Gerritsen · Martı · 20124,080 okunma
·
59 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.