Puan vermedi·331 syf.··
Beğendi
·
2021 2. kitabı
Kitap tek kelimeyle müthiş.Okurken şu an yaşadığımız pandemi dönemini toplum olarak yaşıyoruz kitapta.Görme yetisini kaybeden bu insanların bu duyuyu kaybettikten sonra çıkmaza girince neler yapabildiğini görüyoruz.İnsanın zor duruma düşünce uygar dediğimiz toplum asıl olarak en başa dönüyor.Sahip olduğumuz (olduklarımız) neyse kaybedilince insan doğasında olan yaşam mücadelesi bu insanlara neler yaptırabileceğini ortaya koyuyor. Alıntı "Asıl körlük, umudumuzu yitirdiğimiz bu dünyada yaşamaktı."
Edebiyat
KörlükJosé Saramago · Kırmızı Kedi Yayınları · 2022132,1bin okunma
·
17 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.