Yine güzel bir kitabın incelemesiyle geldimgerçekten insana çok fazla şey öğreten bir kitap hayatın acı gerçeklerini, mucizelerin var olduğunu öğreten bir kitap.
Kitapta güzelliğin gelip geçici olduğunu ve barkaç dakikada bütün özverinizi, güzelliğinizi, sevdiklerinizi kaybedebileceğinizi öğreniyorsunuz.
Hayatın kısa ve yaşanılır olduğunu öğreniyorsun.
Bence harika ve kesinlikle okunması gereken bir kitap zaman geçişleri güzeldi kitapta lise sonda ve 1990 yılları ile 2006arasında geçiyor