Bugün yine bir çocuk kitabıyla geldim.
Kitap her yaştan çocuğa okunabilir.
Çok tatlı.
Annelerinin sözünü dinlemeyen iki yavru ayıyı anlatıyor.Aslında arka planda da çocuklara mesajlar veriyor.
Bazen hata yapa yapa öğrenileceğini, anne sözünün dinlenmesinin önemini vurguluyor. Kitabın arkasında okul öncesi dönemi minikleri için olduğu yazıyor. Şiirsel bir dili var.