Aşkın ve ilişkilerin felsefesi üzerine herkesin okuması gereken bir kitap, ben Kindle’dan okuduğum için yarım bırakmıştım ancak en kısa sürede yeniden okumayı planlıyorum. Schopenhauer’in oldukça net ve insanı düşüncelere sürükleyen bir anlatısı var.