Puan vermedi·311 syf.····Okunma: 10 Mayıs 2021 17:20 Yazar anlatımında sade ve açıklayıcı bir dil kullanmış bu yüzden kitabı okumakta hiç zorlanmadım. Yazdıklarında hayatımdan parçalar buldum. Uzun zamandır kendimi keşif aşamasındayım ve her yazılanın doğru olmayabileceğini, yazılanlardan farklı anlamlar da çıkarılabileceğinin farkındayım. Bundan dolayı yazılarlara sorgulayıcı bir şekilde, örneklere farklı bakış açılarıyla bakıp okumaya özen gösterdim. Zaten yazarın da bizden istediği böyle bir şeydi. Bize bir yol göstermekten çok ben bunları yaparak böyle sonuçları aldım. Siz bunlara bakarak kendi yolunuzu çizebilirsiniz görüşündedir. Yazar insanı bir düşünceye yöneltmeye değil, sorgulamaya araştırmaya itiyor bundan dolayı kitap çok hoşuma gitti ve okurken zevk aldım. Kitabı okurken birçok yerin altını çizdim birçok şeyi de ayrıca not aldım. Hiçbir şey kaçırmamak için kitabı zaman yayarak sindire sindire okudum. Kitabı bitirdim ama hayatım üzerindeki etkisi uzun bir süre devam edecek gibi duruyor.
Herkesin okuması gereken bir kitap olduğunu düşünüyorum.