Bu kadar kısa bir kitabın insanda etki bırakması oldukça ilginç. Hemen okunan fakat etkisi hemen gitmeyen, insanda rahatsız eden bir tarafı olan ilginç bir hikaye. Kafka'nın yalın diliyle hemen biten bir kitap. Klasikler içinde belki de okunması en kolayı..