·464 syf.··Beğendi
···Okunma: 12 Mayıs 2021 01:02 · Giriş cümlesi en iyi olan romanlardan biri. Girişiyle sonuyla harika bir yapıt. Gerilimin içinde, kahramanlarla aynı tarihi, sefaleti, açlığı, adaletsizliği, kini yaşıyorsunuz. İlk yetmiş sayfa ara ara sizi sıkabilir, okuyucuya gore bazı yerleri tekrar okuma isteği gelebilir bu yetmiş sayfada. Ancak sonrasında bu durum öyle bir değişiyor ki elinizden bırakmak istemiyorsunuz. Hatta o ilk sıkıldığınız sayfaların da ne kadar önemli olduğunu ve sıradan bir kişiyi anlatan bölümde bile neden buna yer verdigini sonradan anlıyorsunuz ki şaşırıyorsunuz. Her sayfası ayrı bir öneme sahip olduğunu bilerek okuyun. Ama ilk başlarda sakin bir kafayla ve herhangi bir seyin sizi rahatsız etmeyecek bir ortamda okumaya başlamanızı öneririm.
Kurgusuyla, akıcılığıyla, girişiyle, sonuyla ve karakterleri ile harika bir yapıt. Herkese tavsiye ederim.
İyi okumalar..