Okumaya ilk başladığımda 80. Sayfaya geldiğim de okumak istemedim kapattım kitabı biraz düşündüm sonra merakta ettim, çoğu yerlerinde elimle ağzımı kapatırken buldum ve hikayeyi araştırdığım da gerçek olması beni inanılmaz etkiledi.1992-95 tarihleri o kadar yakın ki günümüze modern dönemde nasıl buna dur demezler aklım almadı ama kitabı okurken filistinde ki gündem olayları oldu ve 2021 yılındayız ve yine insanlar çocuklar ölüyor ve buna yine dur diyen yok yani hiçbir şey yıl ile modern olmakla alakalı değil insan olmakla alakalı oysa bu durum bizi insan değil , insansı yapıyor.