·538 syf.··Beğendi
···Okunma: 13 Mayıs 2021 02:16 Yine tam bir Polisiye okudum. John harika bir kurgu çıkarmış ortaya. Yine açıkta kalan hiçbir taraf kalmadan en ufak soru işareti barındırmayan. Film tadında ilk sayfadan kitap sizi içine çekerken "off sıkıldım"diyemeyeceğiniz hiç sıkılmadan okuyacağınız bir kitap. Her zaman dediğim gibi iyi kurgu içeren bir Polisiye analitik düşüncenizi , olaylara farklı bakış açısıyla bakmanızı, durup düşünmenizi kısacası sorulara yanıtları nasıl bulacağınızı sağlar. Kişisel hayatınıza sirayet eder ve açıklanması güç şeylere daha mantıklı bakmanıza neden olur. Bu durumda da kitap okumak her zaman iyidir. Kitap okumayı sevmeyen insan yoktur, sadece henüz ne türde okuyacağını bulamayan okur vardır ama mutlaka kitap okunur.