Ben yalnız kalmalıyım. Başka çarem yok.
10/10
·479 syf.··
Beğendi
·
2021 5. kitabı
Herkesin doğum gününde bu kitabı alan bir arkadaşım vardı. "Okumaz ki onu." dediğimde bile "En kötü ihtimalle vizyon sahibi olur." derdi. Sadece bana almadı bu kitabı. Arkadaşlığımız bittikten sonra ben de gidip aldım. Beylik laflar etmeye gerek yok. Kitabı benden daha iyi anlatacak zaten yığınla insan var. İlk yüz sayfayı dört ayda okudum. Aklınızı vermezseniz okunmuyor çünkü. Geriye kalan sayfaları ise iki günde bitirdim. Kitapta kendinizi bulduğunuz zaman kopamıyor insan. Karmaşık düşünce dünyasını bu kadar iyi anlatabilecek başka bir yazar var mı Türk Edebiyatında? Ben zannetmiyorum. Hani derler ya başucu kitabı diye. Hah işte! Benim başucu kitabım da tam olarak bu. Tekrar tekrar okumalık... "fakat, allah kahretsin, insan anlatmak istiyor albayım; böyle budalaca bir özleme kapılıyor."
Edebiyat
Tehlikeli OyunlarOğuz Atay · İletişim Yayınları · 202538,9bin okunma
·
13 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.