10/10
·246 syf.··
Beğendi
·
2021 1. kitabı
Yazarın kitabın sonunda okuyucuyu meraklandırmak adına son kısmı dahil etmemesinin çok daha iyi olacağını düşünmekteyim. Çünkü son kısım oldukça kısa ve diğer kısımlara nazaran daha az duygusal çözümlemeler içermekteydi. Kitabın sonunu okuyucunun kendisinin tamamlaması bence daha uygun olabilirdi
Roman
Adınla Çağır BeniAndré Aciman · Sel Yayınları · 20244,337 okunma
·
33 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.