Yazarın kitabın sonunda okuyucuyu meraklandırmak adına son kısmı dahil etmemesinin çok daha iyi olacağını düşünmekteyim. Çünkü son kısım oldukça kısa ve diğer kısımlara nazaran daha az duygusal çözümlemeler içermekteydi. Kitabın sonunu okuyucunun kendisinin tamamlaması bence daha uygun olabilirdi