Kitap "yeraltı" ve "notlar" olmak üzere iki bölümden oluşuyor. İtiraf etmeliyim ki yeraltı kısmında yazarın dediği çoğu şeyi kavrayamadım ama kesinlikle notlar bölümünde anlayamadığım noktaları buldum ve okurken büyük bir zevk aldım. Dostoyevski'nin tüm eserlerini okuma gibi bir çabam var ve bunu başaracağıma inanıyorum. Kitap aslında bir insanın kendisi ile çatışması ve uzun monologlardan oluşuyor. Kesinlikle okunmasına inanıyorum ama öncelikle yazardan birkaç kitap okumanızı tavsiye ederim. Yorumumu okuduğunuz için teşekkür ederim, takip ederseniz çok mutlu olurum.❤