Puan vermedi·188 syf.····Okunma: 16 Mayıs 2021 02:26 Kitap 3 bölümden oluşuyor. İlk bölüm Hanna ve "oğlancık"ın hikayesine yoğunlaşıyor. İkinci bölüm mahkeme sahnesi, üçüncü bölüm bir hesaplaşma ve son. Mahkeme sahnelerinin çok detaylı olması ve ince işlenmesi oldukça dikkatimi çekmişti. Yazarın yargıç olduğunu öğrenince bu detay yerini bulmuş oldu. Hikaye 2.Dünya Savaşı üzerine olan anlatıların dışına kayıyor. Yahudi bakış açısı ile değil bir Alman bakışıyla anlatılıyor. Bir hesaplaşmayla sizi karşı karşıya bırakıyor. Cellatlar mı suçluydu gerçekten yoksa emir verenler mi ? Kitabın çevirisi çok iyi, buna değinmeden geçmek istemem. Akıcı bir anlatımı var. Okuyalım, okutalım kitabıdır.