7/10
·432 syf.··
2021 4. kitabı
Çok fazla övüldüğünü gördüğüm ve çokça merak ettiğim bir kitaptı. Fakat ilk kısımları ve ortaları bana biraz sıkıcı geldi.Daha doğrusu bu kitap için; ne çok akıcıydı devamını sürekli merak ettim diyebilirim ne de devam etmeyi istemedim diyebilirim. Dili ise şimdiye kadar okuduğum kitaplardan daha farklı ve garipti. Fakat kitabın sonları çok hoşuma gitti, yüzümde tatlı bir tebessüm oluşturdu. Bir iki yerde güldüğümü bile söyleyebilirim. Eğer kitabın sonlarını okumamış olsaydım yüksek ihtimalle kitaba vereceğim puan oldukça düşük olurdu. İçinde özlü sözler göreceğinizi düşünmüyorsunuzdur muhtemelen ama yine de söyleyeyim. İçinde hiç özlü söz yok. Kitabın dış görünüşü, minnacık olması ve sert, hoş kapağı o kadar hoşuma gitti ki ! Ayrıca okurken sık sık haritalarından faydalandım ve bu özelliğini de çok beğendim. Keşke diğer kitaplarda da böyle haritalar, semboller olsa... Maceranın, heyecanın daha çok olmasını isterdim ama kitabın tarzı böyle olduğu için buna bir şey diyemem. Bir de içinde bol bol betimleme olduğunu söyleyebilirim. Bazı cümlelerdeki tamlamaları okuyup kafanızda canlandırınca sanki beyninizin geliştiğini fark ediyorsunuz.
Roman
HobbitJ. R. R. Tolkien · İthaki Yayınları · 201717,2bin okunma
·
25 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.