Elime aldığım andan itibaren bir sonraki sayfa ne olur düşüncesi ile okudum..Film izler gibi geçti sayfalar,uzun zamandır bu kadar heyecanla ve sıkı bir kitap okumam olmamıştı.Resmen kitabın içinde kayboldum.Dan abimizin okuduğum ilk kitabı kesinlikle son olmayacak.Susan-David Becker-Strathmore üçlüsünün keyif veren hikayesi