Jean-Christophe Grangé abimizin daha önce kullandığı karakterin devam kitabı tarzında olmuş,diğer kitabı okumama rağmen yabancılık çekmedim,sürükleyici bir kitap.Almanya-Fransa sınırında yaşanan ve zengin bir ailenin çocuğunun öldürülmesi ile başlayan ve sonuna kadar olayın peşinde olan asabi polis abimizin hikayesi,katilin kim olduğu başından belli olsa da neden ve niçin olduğu kısım oldukça ilginçti