2-3 kez filmi çekilmiş olmasına rağmen daha önce okuduğum Stephen King romanları gibi olmadı nedense,kitabın içine girmekte biraz zorlandım,bazı sayfaları ite-kaka okudum ama finale doğru topladı kendini.Zevk alınarak okunabilecek bir kitap aslında ,kendimi olayların akışına kaptıramamak benim de hatam olabilir ama çok detaycı olan anlatımdan da olabilir.