Derinlemesine düşünürsek, "İnsan nedir?" sorusunu sorarken "İnsan ne olabilir?" sorusunu sormak istediğimizi anlarız. Bu da şu manaya gelir: İnsan kendi kaderini belirleyebilir mi, kendi kendini oluşturabilir mi, kendi hayatına şekil verebilir mi? Öyleyse şunu söyleyelim, insan bir süreçtir ve tam olarak kendi eylemlerinin sürecidir. (Gramsci.)
Sayfa 160 - Metis Y.·Kitabı okudu
·
1 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.