Son zamanlarda okuduğum en iyi kitaplardan biri "Güvercin"; Takinti ve yalnızlığın psikolojik boyutlarini cok iyi işleyen, mükemmel tespitleri olan bu duyguları yoğun bir şekilde okuyucusuna aktarabilen ve akıcılığıyla en iyi uzun öykü kitaplarindan biri diyebilirim.🖒 Okuyun.