Puan vermedi·768 syf.··Beğendi
···Okunma: 18 Mayıs 2021 13:31 Bir hikayenin daha sonu... Hayata dair iyi kotu, aci tatli, sevimli sevimsiz her turlu olayin oldugu bir romandi. Zehra karakteri beni en cok etkileyen, kendini merak ettirendi. Koy yasami ve insanlarin samimi fedakarliklarini okurken kendimi oralardaymis gibi hissettim. Bazen yesilcam tadinda bazen yok artik ciddi olamaz bunlar dedim okuduklarima... Akip gitti iste bir anda, surukledi beni de bir yerlere... Kitapla kalin....