Bu romanı yarıda bırakıp okumayan çok okuyucu var. Evet biraz ağır ilerleyen biraz da dikkat isteyen bir roman ama bence okumaya değer. Asıl verdiği veya vermek istediği mesaj; insan iç dünyasında iyilik ve kötülük kavramlarının aslında öğrenilen bir şey olduğu ve üstün bir güç sağlama çabasında ortaya çıkan iyi ve kötü iç güdülerimizin çarpıştığı her şey etken olarak ortaya çıkmaktadır.