Puan vermedi·304 syf.····Okunma: 22 Mayıs 2021 23:02 Bazı kitaplar vardır ki okuyup bitirdikten sonra uzunca bir süre etkisinden kurtulamayız. Benim için öyle bir kitaptı. Anne baba olmak isteyen, olan, olmayan, öğretmen, kardeş, eş, dost kim varsa okumalı bu kitabı. Okurken şunu daha net anlıyorsunuz, evet ebeveynlerimiz bizi çok seviyorlar fakat buna rağmen istemeden duygusal ihmale uğratıyorlar. Çünkü çocuklarına bildikleri kadarını aktarabiliyorlar. Yani çocuğunun duygularının ne kadar önemli olduğunun farkında bile değiller. Bu kitap bunu çok güzel bir şekilde ele almış. Yazarı bir psikolog. Konuyu bu kadar ustalıkla işlemesinin sebebide psikolog olması. Kendini arayanlar bu kitabı mutlaka okumalılar...