Puan vermedi·135 syf.····Okunma: 23 Mayıs 2021 12:02 Harika bir öykü kitabı. Kimi hüzünlü, kimi neşeli sıcacık öyküler. Çöl rüzgarlarının getirdiği kumlu günlere denk düşen, birbirinden farklı insanların başından geçenler. Hele Dedem ve Turnası son zamanlarda okuduğum en iyi öykülerden. Post modern öykülerden sıkılıp olay ve kişi öyküsü okumak isteyenlere ilaç gibi gelecek. Mustafa Çiftci ve Mahir Ünsal harika öykücüler. Tavsiye ederim.