·279 syf.··Beğendi
···Okunma: 12 Ocak 2020 04:21 Kendi zihnimizde çoktan yerli yerine ve hatta sımsıkı oturttuğumuz pek çok kavramı eleştirel bir dille sorgulayan ve dahi sorgulatan bu kitap, okurunu zaman zaman “Vay annesini, ben bunu şimdiye dek hiç böyle düşünmemiştim.” şeklinde bi sarsıyor bence.
Kesinlikle okunması gerekiyormuş bu eserin, teee liseden Felsefe öğretmenimin önerisiydi, yine çok çok geç kaldıklarımdan oldu.
Kalem kağıtla okuyup tonla not çıkardığım ve satırların altını sıklıkla çizme gereği duyduğum bir kitaptı.