bu kitabı 2 sene önce okumuştum. bitirmem birkaç ay sürmüştü ne yazık ki. sebebi ise kitap bana çok ağır gelmişti. 10 15 sayfa okuduğumda yoruluyordum ve bırakıyordum. şuan okusam belki daha hızlı bitiririm ama emin değilim. içerik olarak da gayet bilimsel ve doyurucu olduğunu düşünüyorum.