Puan vermedi·80 syf.··Beğendi
· Uzun yıllar bu kitabı okumak için niyetleniyor fakat bir türlü okuyamıyordum. Şimdi kitabı henüz bitirmiş olmanın verdiği karışık bir ruh hali içerisindeyim. Biz kitapları istediğimiz zaman okumuyoruz aslında. Kitaplar istedikleri ve bize tesir edecekleri zamanı bekliyorlar kapaklarını açmak için.
Bu küçük ama derin aşk hikâyesinin üzerine söylenecek çok şey var fakat kitaptan bir alıntıyla bitireyim sözlerimi:
"Hem konuşmaya ne gerek vardı? İnsan her şeyi anlatamaz, zaten kelimeler de her şeyi anlatmaya yetmez..."