Bilenler bilir, rüya görmeyi de rüyalar hakkında konuşmayı da sevmem. Fakat itiraf etmeliyim ki bu kitapta beni en çok etkileyen kalp cerrahı Robert Berger'in rüyası oldu. Sırf o rüyayı okuduğum için bile kitabı okumuş olmama değdi.
Kitabın bir yerinde psikiyatrist Irvin Yalom arkadaşı Berger'e şöyle diyor: "İşte orada bana, yalnızca çarpan bir insan kalbini ellerinde tuttuğunda kendini gerçekten canlı hissettiğini söyledin. Bu benim sesimi kesti. Buna verecek bir cevabım yoktu."
Okuduğunuza memnun olacağınız bir kitap olduğunu düşünüyorum. Ne okusam diye düşünenlere tavsiye olunur.