Puan vermedi·111 syf.····Okunma: 24 Mayıs 2021 19:53 Mevsim Yenice'den okudugum ilk kitaptı. 11 oykuden olusan kitapta ilk 3 ve son 2 oyku cok guzeldi. Kitaba ismini veren oykuyle bir iki oykuyu cok begenemedim. Kalan 3 oykude ortalama ve uzeriydi. Basariliydi acikcasi. Gecmisin izlerini uzerinden atamayanlar, hayata tutunmak icin ilginc yollar bulanlar, delirmenin, intiharin esiginde gezinenler... Karakter yaratma, bizi kurguya inandirmada da oldukca basariliydi. Post modern ve klasik oyku tarzını cok guzel harmanlamis. Klasik tabirle Mevsim Yenice'den okuyacagim son kitap olmayacak kuskusuz. Oyku severlere tavsiye ederim.