İlk defa bu platformdan etkilenerek bir kitap okudum ve bitirdim. Cidden hoş ve güzel bir kitaptı ağır Türkçesi ile "bu ne demekti lan" dedirten ama bir o kadar da mükemmel edebiyatı ile sizi alıppp götüren bir eser, çok güzel çok beğendim. Dipnot: Ulan Nüzhet....