·163 syf.····Okunma: 27 Mayıs 2021 02:07 Merhabalar. Bu kitabın abartıldığını düşünenlerin edebiyat hakkında bi şey bilmedikleri kesin. Bir kitapta anlatılan konunun yanı sıra anlatım biçimi önemlidir. Muhteşem bi kurguya sahip bi kitabı duygusuz ve dümdüz yazarsanız kurgunun hiçbir önemi kalmaz. Bu yüzden betimlemenin, duyguların, hislerin çok daha önemli olduğunu düşünüyorum. Kitabın sonu tahmin edilebilir olmasına rağmen öyle yoğun duygularla anlatılmıştı ki kendimi yer yer Rauf Efendi yer yer Maria gibi hissettim. Bi aralar bu kitabın herkeste olması bence harika bi şeydi. Böyle bi kitabı herkesin okuduğu için mutluyum.