·168 syf.····Okunma: 28 Mayıs 2021 20:33 Kimi kitaplar vardır. Edebiyatın varoluş amacını ispatlar bize. Kalabalıklar içinde gizli bahçemiz, arka odamızdır. Gözümüzü kapayıp içine girmek isteriz. Oradakilere yardım etmek, onlarla olmak, hakedenlere ceza vermek isteriz. Kitap bizim Beyaz gemimizdir. Merhaba Çocuk, ben geldim, demek istedim. Okurken o kadar çaresiz hissettiren bir kitaptı. Bitince yalnızca saygı duyacağınız kitaplardan. Etkileyici bir öykü.