·412 syf.··Beğendi
···Okunma: 30 Mayıs 2021 14:57 Nereden geldik? Nereye gidiyoruz? Kitabı anlatan en güzel iki soru aslında. Detaylı olarak baktığımızda ise ; Doğada var olan herhangi bir canlı iken yavaş yavaş nasıl tüm canlılara hakim olduğunu düşünen, herşeye hakkı olduğuna inanan canlılar haline geldiğimizi, dünya içerisinde yer alan diğer canlıları kendi menfaatlerimize göre nasıl şekillendirdiğimizi anlatmanın yanı sıra Homo sapiens olarak göstermiş olduğunuz gelişimi anlatmaktadır.